Kedves Vásárlónk!

Mindenekelőtt szeretnénk megköszönni, hogy megtisztelt minket bizalmával és az általunk szervízelt termékek közül választott! Szeretnénk leírni néhány információt, annak érdekében, hogy a lehető leghatékonyabban meg tudjuk Önnek oldani a felmerülő problémát. Elsősorban a nálunk vásárolt termékek szervizelését / karbanatartását látjuk el, valamint a Mama Kiddies termékek teljeskörű garanciális ügyintézését, Európa bármely országában vásárolt termék esetén.

Szervízpontunk a Bababolton belül üzemel, címünk:

Budapesti Mama Kiddies Bababolt és Szervízpont 

1182. Budapest, Üllői út 555.

Nyítvatartás:

Kedd: 10:00-17:00

Szerda: 10:00-17:00

Csütörtök: 10:00-17:00

Péntek: 10:00-17:00

Mivel kollégáink nagyon rugalmasak, ezért van lehetőség hétköznapokra (szombatra és vasárnapra nem) egyedi időpontot is egyeztetni az info@babakocsigyar.hu e-mail címen!

Megkérjük kedves ügyfeleinket, hogy a szervizelni kívánt terméket tiszta állapotban hozzák/küldjék szervízpontunkra.

Nagyon megkönnyíti a munkánkat, ha válaszol néhány kérdésre, mert sok esetben a kollégák már fel tudnak készülni, az Ön érkezésére és jó esetben apróbb alkatrészeket már be is tudnak szerezni, amivel elképzelhető, hogy gyorsan megoldódik a probléma! Ezért csak a lenti űrlap kitöltése után tudjuk biztosan fogadni a szervizpontunkon:

A termék megnevezése
A probléma rövid leírása
Kérjük töltse fel a számlájának másolatát (ha lefényképezi az is jó)
Fénykép vagy videó a problémáról, amely a legjobban szemlélteti
Hogyan szeretné eljuttatni hozzánk a terméket
Nem tudom személyesen bevinni ezért postai úton / futárral küldöm be és kitöltve, aláírva mellékelem a garanciális igénybejelentő nyomtatványt (lentebb letölthető)
Kedden 12:00 előtt a nyitvatartási időben
Kedden 12:00 után a nyitvatartási időben
Szerdán 12:00 előtt a nyitvatartási időben
Szerdán 12:00 után a nyitvatartási időben
Csütörtökön 12:00 előtt a nyitvatartási időben
Csütörtökön 12:00 és 16:00 között a nyitvatartási időben
Csütörtökön 16:00 és 17:00 között a nyitvatartási időben
Pénteken 12:00 előtt a nyitvatartási időben
Pénteken 12:00 után a nyitvatartási időben
Egyedi időpontot egyeztettem, amelyet vissza is igazoltak
Az Ön neve
A terméket Ön is vásárolta?
Igen
Nem
Az Ön e-mail címe
Az Ön telefonszáma
Az Ön címe (irsz., város, utca, házszám, emelet/ajtó)
A teljes tájékoztatást elolvastam és megértettem!A fentieken túl, azt is megértettem, hogy az űrlap kitöltése után csak akkor történik további egyeztetés, amennyiben az űrlap kitöltése nem egyértelmű.
Igen
Nem

FONTOS

Amennyiben nem tudja személyesen bevinni a terméket és ezért postai úton / futárral küldi be, kérjük mindenképpen töltse ki a garanciális igénybejelentő nyomtatványt és a beküldendő termék dobozába kinyomtatva aláírva legyen kedves behelyezni kollégáink részére.

Gyakran Ismételt Kérdések:

Mennyi időt fogok a szervízponton tölteni, illetve mi történik, ha Postával / futárral küldöm a terméket?

  • Igyekszünk, minél gyorsabban rendezni az ügyet, azonban fontos tudnia, hogy az ide vonatkozó törvényi előírások alapján mindenképpen jegyzőkönyvet szükséges felvennünk, amelyet Önnek is alá kell írnia, csak ebben az esetben tudjuk átvenni Öntől a terméket. 
  • Amennyiben Postán / futárral küldi a terméket, úgy a feladóvényt szükséges megtartania
  • Amikor a terméket átadjuk Önnek akkor is egy átvételi jegyzőkönyv szükséges.
  • Amennyiben Ön Postán / futárral küldte a terméket, úgy mi díjmentesen visszaküldjük Önnek a jegyzőkönyv kíséretében!

Kapok-e csereterméket a bevizsgálás / javítás idejére?

  • Az ilyen jellegű igényt mindenképpen a fenti e-mail címen jelezni kell és a kollégák egyedileg döntik el, hogy tudnak-e csereterméket biztosítani! Szeretnénk kiemelni, hogy cseretermék biztosítása nem kötelességünk, jogszabály nem írja elő!

Minden esetben be kell, hogy jelentkezzek a szervizpontra?

  • Természetesen nem, de ebben az esetben előfordulhat, hogy Ön megjelenik és mi másik időpontot fogunk adni, azaz vissza kell fáradnia egy előre egyeztetett időpontban. Ezért nagyon ajánljuk az előre történő bejelentkezést a fenti űrlap segítségével.

Mennyi időt fog igénybe venni a javítás / bevizsgálás?

  • Ezt nagyon nehéz megmondani, arra törekszünk, hogy a lehető legrövidebb időn belül megoldjuk a problémát. Amennyiben van készleten a kívánt alkatrész, akkor általában nagyon gyors, ez akkor nyúlhat el, ha a gyártótól kell lekérnünk alkatrészt. 

Mit ír elő a törvény?

  • A vállalkozásnak 15 napja van a garanciális ügyintézésre, de ez bizonyos indokok mentén meghosszabbítható!

Mit tehetek, ha a vállalkozás ügyintézésével nem értek egyet (mi arra fogunk törekedni, hogy Ön elégedett legyen és minden jogszabálynak maximálisan megfeleljünk) ?

  • Kötelességünk tájékoztatni, hogy a Tisztelt Fogyasztó a területileg illetékes Békéltető Testülethez fordulhat panaszával!

 

>>> Vissza a BabakocsiGyár.hu weboldalra >>>