Kedves Vásárlónk!

Mindenekelőtt szeretnénk megköszönni, hogy megtisztelt minket bizalmával és az általunk szervízelt termékek közül választott! Szeretnénk leírni néhány információt, annak érdekében, hogy a lehető leghatékonyabban meg tudjuk Önnek oldani a felmerülő problémát. Elsősorban a nálunk vásárolt termékek szervizelését / karbanatartását látjuk el, valamint a Mama Kiddies termékek teljeskörű garanciális ügyintézését, Európa bármely országában vásárolt termék estén.

Szervízpontunk a Home Center Bababolton belül üzemel, címünk:

Home Center Baba Bolt - SzervizPont 
Pesti út 237.
1173 Budapest
Home Center épülete

Nyítvatartás:

Kedd: 10:00-16:00

Szerda: 10:00-16:00

Csütörtök: 10:00-18:00

Péntek: 10:00-16:00

Mivel kollégáink nagyon rugalmasak, ezért van lehetőség hétköznapokra (szombatra nem) egyedi időpontot is egyeztetni az info@babakocsigyar.hu e-mail címen!

 

Nagyon megkönnyiti a munkánkat, ha válaszol néhány kérdésre, mert sok esetben a kollégák már fel tudnak készülni, az Ön érkezésére és jó esetben apróbb alaktrészeket már be is tudnak szerezni, amivel elképzelehtő, hogy gyorsan megoldódik a probléma! Ezért csak a lenti űrlap kitöltése után tudjuk biztosan fogadni a szervizpontunkon:

A termék megnevezése
A probléma rövid leírása
Kérjük töltse fel a számlájának másolatát (ha lefényképezi az is jó)
Fénykép vagy videó a problémáról, amely a legjobban szemlélteti
Hogyan szeretné eljuttatni hozzánk a terméket
Nem tudom személyesen bevinni ezért postai úton / futárral küldöm be
Kedden 12:00 előtt a nyitvatartási időben
Kedden 12:00 után a nyitvatartási időben
Szerdán 12:00 előtt a nyitvatartási időben
Szerdán 12:00 után a nyitvatartási időben
Csütörtökön 12:00 előtt a nyitvatartási időben
Csütörtökön 12:00 és 16:00 között a nyitvatartási időben
Csütörtökön 16:00 és 18:00 között a nyitvatartási időben
Pénteken 12:00 előtt a nyitvatartási időben
Pénteken 12:00 után a nyitvatartási időben
Egyedi időpontot egyeztettem, amelyet vissza is igazoltak
Az Ön neve
A terméket Ön is vásárolta?
Igen
Nem
Az Ön e-mail címe
Az Ön telefonszáma
Az Ön címe (irsz., város, utca, házszám, emelet/ajtó)
A teljes tájékoztatást elolvastam és megértettem!
Igen
Nem

Gyakran Isméltelt Kérdések:

Mennyi időt fogok a szervízponton tölteni, illetve mi történik, ha Postával / futárral küldöm a terméket?

  • Igyekszünk, minél gyorsabban rendezni az ügyet, azonban fontos tudnia, hogy az ide vonatkozó törvényi előírások alaján mindenképpen jegyszőkönyvet szükséges felvennünk, amelyet Önnek is alá kell írnia, csak ebben az esetben tudjuk átvenni Öntől a terméket. 
  • Amennyiben Postán / futárral küldi a terméket, úgy a feladóvényt szükséges megtartania
  • Amikor a terméket átadjuk Önnek akkor is egy átvételi jegyzőkönyv szükséges.
  • Amennyiben Ön Postán / futárral küldte a terméket, úgy mi díjmentesen visszküldjök Önnek a jegyzőkönyv kíséretében!

Kapok-e csereterméket a bevuzsgálás / javítás idejére?

  • Az ilyen jellegű igényt mindenképpen a fenti e-mail címen jelezni kell és a kollégák egyedileg döntik el, hogy tudnak-e csereterméket biztosítani! Szeretnénk kiemelni, hogy cseretermék biztosítása nem kötelességünk, jogszabály nem írja elő!

Minden esetben be kell, hogy jelentkezzek a szervipontra?

  • Természetesen nem, de ebben az esetben előfordulhat, hogy Ön megjelenik és mi másik időpontot fogunk adni, azaz vissza fell fáradnia egy előre egyeztetett időpontban. Ezért nagyon ajáljuk az előre történő belejentkezést a fenti űrlap segítségével.

Mennyi időt fog igénybevenni a javítás / bevizsgálás?

  • Ezt nagyon nehéz megmondani, arra törekszünk, hogy a lehető legrövidebb időn belül megoldjuk a problémát. Amennyiben van készleten a kívánt alaktrész, akkor általában nagyon gyors, ez akkor nyúlhat el, ha a gyártótól kell lekérnünk alaktrészt. 

Mit ír elő a törvény?

  • A vállalkozásnak 15 napja van a garanciális ügyintézésre, de ez bizonyos indokok mentén meghosszabbítható!

Mit tehetek, ha a vállalkozás ügyintézésevel nem értek egyet (mi arra fogunk törekedni, hogy Ön elégedett legyen és minden jogszabályank maximálisan megfeleljünk) ?

  • Kötelességünk tájékoztatni, hogy a Tisztelt Fogyasztó a területileg illetékes Békéltető Testülethez fordulhat panaszával!

 

>>> Vissza a BabakocsiGyár.hu weboldalra >>>