Mindenekelőtt szeretnénk megköszönni, hogy megtisztelt minket bizalmával és az általunk szervízelt termékek közül választott! Szeretnénk leírni néhány információt, annak érdekében, hogy a lehető leghatékonyabban meg tudjuk Önnek oldani a felmerülő problémát. Elsősorban a nálunk vásárolt termékek szervizelését / karbanatartását látjuk el, valamint a Mama Kiddies termékek teljeskörű garanciális ügyintézését, Európa bármely országában vásárolt termék estén.
Home Center Baba Bolt - SzervizPont
Pesti út 237.
1173 Budapest
Home Center épülete (bejárat a babaüzlet mögötti hátsó ajtón)
Kedd: 10:00-19:00
Szerda: 10:00-19:00
Csütörtök: 10:00-19:00
Péntek: 10:00-19:00
Mivel kollégáink nagyon rugalmasak, ezért van lehetőség hétköznapokra (szombatra és vasárnapra nem) egyedi időpontot is egyeztetni az info@babakocsigyar.hu e-mail címen!
Megkérjük kedves ügyfeleinket, hogy a szervizelni kívánt terméket tiszta állpotban hozzák/küldjék szervízpontunkra.
Nagyon megkönnyiti a munkánkat, ha válaszol néhány kérdésre, mert sok esetben a kollégák már fel tudnak készülni, az Ön érkezésére és jó esetben apróbb alaktrészeket már be is tudnak szerezni, amivel elképzelehtő, hogy gyorsan megoldódik a probléma! Ezért csak a lenti űrlap kitöltése után tudjuk biztosan fogadni a szervizpontunkon:
Mennyi időt fogok a szervízponton tölteni, illetve mi történik, ha Postával / futárral küldöm a terméket?
Kapok-e csereterméket a bevuzsgálás / javítás idejére?
Minden esetben be kell, hogy jelentkezzek a szervipontra?
Mennyi időt fog igénybevenni a javítás / bevizsgálás?
Mit ír elő a törvény?
Mit tehetek, ha a vállalkozás ügyintézésevel nem értek egyet (mi arra fogunk törekedni, hogy Ön elégedett legyen és minden jogszabályank maximálisan megfeleljünk) ?